Aviz de confidentialitate

 

GEDEON RICHTER FARMACIA S.A. (denumită în continuare „GRFA”) se angajează să protejeze viața privată a persoanelor. Prezentul anunț vă informează cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal colectate de noi de la utilizatori (denumiți în continuare „furnizori de date”). Furnizorii de date cu vârsta mai mică de 16 ani (denumiți în continuare „minori”) nu sunt eligibili pentru a utiliza serviciile noastre și cerem ca minorii să nu trimită date cu caracter personal Companiei.

 

Vă rugăm să citiți acest Aviz de confidențialitate coroborat cu termenii generali de utilizare.

 

Avizul de confidențialitate poate fi revizuit în orice moment prin actualizarea acestui aviz și vă vom cere consimțământul asupra modificărilor atunci când este necesar. Puteți afla data ultimei actualizări a Avizului de confidențialitate verificând secțiunea „Data ultimei actualizări" din partea de sus a acestui Aviz de confidențialitate.

 

CINE ESTE OPERATORUL DE DATE CU CARACTER PERSONAL ?

În sensul Regulamentului UE 679/2016 operatorul de date este Compania GEDEON RICHTER FARMACIA S.A. (sediul social: Corunca, Str. Principală, nr. 1B/1, Corp Administrativ, jud. Mureş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş sub nr. J/26/578/1992, CUI RO 3099791, „noi”, sau „Compania”).

 

CARE ESTE SCOPUL PROCESĂRII DE DATE?

Gestionăm date cu caracter personal, în scopul de a vă oferi serviciile pe care le solicitați. Aceste scopuri includ:

  1. Rezolvarea solicitărilor dvs. transmise prin intermediul Site-ului nostru („Site”), răspunsul la întrebările sau solicitările dumneavoastră;
  2. Publicarea anunțurilor de angajare pe Site-ul nostru și administrarea cererilor de angajare;
  3. Furnizarea unui canal de comunicare pentru notificarea reacțiilor adverse în scopuri de farmacovigilență (denumite în mod colectiv „Servicii”).
  4. Eliberarea cardurilor de fidelitate
  5. Transmiterea de materiale şi informaţii promoţionale prin diferite canale (sms, email, şi poştă)

Datele cu caracter personal colectate de la furnizorii de date vor fi gestionate de către angajații noștri, păstrate confidențiale și utilizate de către noi în scopuri legale și relevante pentru furnizarea serviciilor noastre, incluzând

  • identificarea furnizorilor de date care utilizează serviciile noastre;
  • crearea, menținerea și gestionarea profilului de abonat
  • urmărirea stării cererii sau a solicitării;
  • trimiterea de comunicări personalizate;
  • trimiterea de notificări administrative sau de comunicare aplicabile în cazul utilizării Serviciilor noastre;
  • trimiterea de newsletter-e personalizate;
  • pentru a măsura și a îmbunătăți serviciile noastre, inclusiv analiza web și în scopuri statistice;
  • pentru a proteja împotriva și pentru a preveni frauda și abuzul și pentru asigurarea securității comunicațiilor pe Site-ul nostru;
  • pentru a vă oferi asistență pentru clienți; tratarea plângerilor și punerea în aplicare a Termenilor și condițiilor generale de utilizare și Politicii de confidențialitate.

 

CARE ESTE TEMEIUL JURIDIC AL PROCESĂRII DE DATE?

Cu excepția cazului în care se indică altfel în acest Aviz de confidențialitate, prelucrarea datelor dvs. personale este voluntară și se bazează pe acordul dat în mod liber.

Aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragerea acestuia. Imposibilitatea de a furniza datele personale solicitate poate avea ca rezultat imposibilitatea de a furniza dvs. serviciile noastre.

În ceea ce privește notificările de reacții adverse, temeiul juridic al prelucrării datelor este art. 817 din Legea nr. 95 din 2006  privind reforma în sănătate).

 

CE DATE PERSONALE PUTEM COLECTA?

În cursul activităților noastre și în scopurile indicate mai sus, procesăm (colectăm) următoarele date cu caracter personal ale furnizorilor de date:

  • Numele (numele și prenumele), sex, data naşterii, oraşul şi judeţul de reşedinţă, număr de telefon, număr de copii şi data naşterii copiilor, : aceaste informații ne permit să vă eliberăm cardul de fidelitate, să vă ţinem la curent cu activitatea noastră, prin acţiuni de publicitate, reclamă şi marketing, Adresa de email: această informație ne permite să vă identificăm și să vă trimitem comunicări, incluzând mesaje de direct marketing (în cazul în care sunteți de acord să primiți astfel de comunicări). De asemenea, utilizăm adresa dvs. de email când vă solicităm feedback cu privire la calitatea serviciilor furnizate sau când vă oferim suport pentru clienți.
  • Informații legate de cont: cu ocazia înregistrării sau a dezabonării de pe Site, colectăm și stocăm adresa IP a abonatului, precum și data și ora confirmării în profilul de abonat. Procesăm aceste date cu scopul de a menține securitatea Site-ului și a contului abonaților și de a preveni abonările false.
  • Informații legate de cererile de angajare: în cazul în care aplicați pentru un loc de muncă, vom ține evidența datei și orei cererii dumneavoastră, numele, locul și data nașterii; domiciliul; numărul de telefon; adresa de email; numele angajatorului anterior; durata relației de muncă anterioare; pozițiile anterioare, locurile de muncă și descrierile acestora; calificările; studiile; nivelul de studii, gradul, tipul gradului și timpul obținerii gradului; aptitudini lingvistice; competențe informatice; precum și orice alte informații oferite în mod voluntar de către solicitant (de exemplu, portretul, CV-ul, scrisoarea de intenție și salariul solicitat). Aceste informații sunt necesare pentru a lua o decizie de angajare. Numai persoanele implicate în procesul de recrutare vor avea  acces la aceste informații.
  • Informații legate de reacții adverse: aceste informații sunt necesare pentru a procesarea și investigarea reacțiilor adverse, precum și pentru notificarea autorităților. Notificarea dvs. trebuie să includă numele, numărul de telefon și adresa de email a persoanei raportoare; profesia; informații legate de pacient; inițialele pacientului; data nașterii pacientului; vârsta pacientului; sexul pacientului; descrierea a evenimentului advers, inclusiv a simptomelor experimentate; descrierea cu propriile cuvinte a efectelor adverse, a condițiilor adverse, a istoricului medical al pacientului, a altor boli; evenimentele adverse observate, cum ar fi decesul; amenințare iminentă asupra vieții; tratament necesar; deteriorarea persistentă sau semnificativă a sănătății sau pierderea unei funcții; defectele de dezvoltare sau de naștere care au avut loc; informații legate de medicamente; data începerii și întreruperii tratamentului; medicamentele luate.
  • Informații legate de mesaje: vom ține evidența comunicărilor efectuate cu dvs., inclusiv reclamațiile pe care le trimiteți, incluzând mesajele de confirmare de citire, în scopul de a vă oferi asistență pentru clienți și pentru tratarea reclamațiilor.
  • Informații legate de utilizarea generală: informații care ne informează cu privire la modul în care utilizați Serviciile noastre când utilizați Site-ul nostru, incluzând comportamentul și preferințele de căutare, evidența căutărilor pe care efectuați pe Site și activitatea de browsing. Utilizăm aceste informații pentru a măsura și a ne îmbunătăți Serviciile, precum și pentru a identifica zonele de îmbunătățire a calității serviciilor noastre.

Serviciile noastre nu au drept scop colectarea de date personale sensibile de la furnizorii de date, altele decât cele legate de reacții adverse (date de sănătate) în scopuri de farmacovigilență.

 

CE FEL DE COOKIE-URI FOLOSIM?

Site-ul nostru poate utiliza cookie-uri pentru a vă distinge de alți utilizatori ai Site-ului. Acest lucru ne ajută să vă oferim o experiență plăcută atunci când navigați Site-ul nostru și, de asemenea, ne permite să îmbunătățim Site-ul.

Un cookie este un mic fișier ce conține litere și numere pe care îl stocăm în browser-ul sau pe hard disk-ul calculatorului dumneavoastră dacă sunteți de acord. Cookie-urile conțin informații care sunt transferate pe hard disk-ul computerului.

Putem utiliza următoarele cookie-uri:

  • Cookie-uri strict necesare: acestea sunt cookie-uri necesare pentru operarea Site-ului nostru. Ele includ, de exemplu, cookie-uri care vă permit să vă logați în zonele securizate ale Site-ului. Această categorie de cookie-uri nu poate fi dezactivată.
  • Cookie-uri analitice/de performanță. Acestea ne permit să recunoaștem și să numărăm numărul de vizitatori și să vedem modul în care vizitatorii navighează pe Site în cursul vizitei. Acesta ne ajută să îmbunătățim modul de funcționare al Site-ului, de exemplu prin asigurarea accesului rapid la informațiile pe care utilizatorii le caută.
  • Cookie-uri care asigură funcționalitate. Acestea sunt utilizate pentru a vă recunoaște cu ocazia vizitării ulterioare a Site-ului. Aceste cookie-uri ne permit să personalizăm conținutul Site-ului, să vă salutăm pe nume și să ținem minte preferințele (de exemplu, alegerea limbii sau a regiunii).
  • Cookie-uri țintă. Aceste cookie-uri înregistrează vizita dvs. pe Site, paginile pe care le-ați vizitat și linkurile pe care le-ați accesat. Vom utiliza aceste informații pentru a face Site-ul și reclamele afișate mai relevante pentru interesele dvs. De asemenea, este posibil să distribuim aceste informații către terțe părți în acest scop.

Aveți posibilitatea să blocați cookie-urile prin activarea setării din browser-ul dvs., care vă permite să refuzați setarea tuturor sau a unor cookie-uri. Cu toate acestea, dacă utilizați setările browser-ului pentru a bloca toate cookie-urile (inclusiv cookie-urile strict necesare) este posibil să nu fiți în măsură să accesați Site-ul sau unele părți ale acestuia. Pentru mai multe informații despre cookie-uri și cum să le dezactivați, vă rugăm să vizitați www.allaboutcookies.org.

 

UNDE SUNT STOCATE INFORMAȚIILE ȘI CINE LE VA VEDEA?

Numai acele persoane și departamente autorizate din cadrul Companiei vor avea acces la datele dvs. personale pentru care este cunoașterea acestor date este esențială pentru îndeplinirea activităților lor. Nu vom dezvălui datele dvs. personale către terți, organisme sau organizații externe, cu excepția cazului în sunteți de acord cu transferul de date sau transferul de date este necesar sau permis de lege.

În cazul informațiilor furnizate în cadrul notificării de reacții adverse, vom dezvălui aceste informații Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale ( ANMDM) care va prelucra datele cu caracter personal sau de altă natură legate de evenimentul advers.

În cazul în care pentru executarea serviciilor mai sus enumerate, vor fi implicate persoane terţe/persoane împuternicite, în sensul art. 28 din Regulamentul EU nr. 2016/679, acestea vor fi obligate în mod corespunzător la protecţia datelor cu caracter personal prin semnarea unui acord de confidenţialitate şi non divulgare.

 

CÂT TIMP VOR FI PĂSTRATE DATELE PERSONALE?

Păstrăm datele cu caracter personal pentru nu mai mult decât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care au fost prelucrate (colectate) astfel de date cu caracter personal, cu excepția cazului în care suntem obligați în mod specific de legislația în vigoare să prelucrăm datele cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă.

Datele personale vor fi șterse în cazul în care

  1. vă retrageți acordul pe care se bazează prelucrarea datelor și nu există nici un alt temei juridic al prelucrării;
  2. vă opuneți prelucrării datelor și nu există motive imperative legitime pentru prelucrarea datelor, sau vă opuneți prelucrării datelor în scopuri de marketing direct;
  3. datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal;
  4. datele cu caracter personal trebuie șterse în vederea îndeplinirii unei obligații legale la care Compania este supusă.

Ștergerea nu se aplică în măsura în care prelucrarea este necesară pentru respectarea unei obligații legale care necesită prelucrarea datelor de către Companie sau pentru îndeplinirea unei sarcini de interes public sau exercitarea autorității publice cu care este învestită compania (dacă este cazul); pentru arhivarea în scopuri de interes public, în scopul cercetării științifice sau istorice sau în scopuri statistice; sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor legitime ale Companiei.

Datele aferente cererilor de angajare vor fi păstrate pentru o perioadă de șaizeci (60) de zile numărate de la comunicarea deciziei finale cu privire la angajare, cu excepția cazului în care sunteți de acord să păstrăm datele dumneavoastră personale pentru aplicații viitoare.

 

CE TRANSFERURI INTERNAȚIONALE DE DATE AU LOC?

Nu transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal către o țară sau un teritoriu în afara Spațiului Economic European decât în cazul în care țara sau teritoriul respectiv asigură un nivel adecvat de protecție sau în cazul în care vă exprimați în mod expres acordul privind transferul de date în străinătate.

 

CUM ASIGURĂM INTEGRITATEA DATELOR?

Vom lua toate măsurile posibile și rezonabile pentru a asigura acuratețea datelor cu caracter personale deținute de către noi. Vă rugăm să vă actualizați datele și să ne informați cu privire la orice modificare a datelor personale furnizate.

CUM PROTEJĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Vom lua toate măsurile posibile pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal și pentru a evita accesul, colectarea, utilizarea, divulgarea, copierea, modificarea, înlăturarea, ștergerea neautorizată sau accidentală, sau alte utilizări neautorizate. Vă rugăm să rețineți că transmiterea electronică a informațiilor nu poate fi în întregime sigură. Folosim tehnologia Secure Sockets Layer („SSL”) și criptarea parolelor pentru a proteja securitatea informațiilor procesate. Vă rugăm să rețineți că este datoria dumneavoastră să păstrați informațiile legate de parolă în siguranță și să nu le împărțiți cu terțe persoane.

CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?

Conform prevederilor Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și în condițiile prevăzute de acest Regulament, aveți următoarele drepturi:

Dreptul la informare

 

 

Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține confirmarea faptului că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu prelucrate și, în caz afirmativ, de a avea acces la tipul de date cu caracter personal și condițiile în care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date;

Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea de a solicita, prin adresarea unei cereri în acest sens către operatorul de date, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în cazul în care (i) datele nu mai sunt necesare în scopul inițial (și nu există un nou scop legal), (ii) temeiul juridic al prelucrării este consimțământul persoanei vizate, persoana vizată își retrage consimțământul și nu există alt temei legal, (iii) persoana vizată își exercită dreptul de a se opune, iar operatorul nu are motive legitime care să prevaleze pentru a continua prelucrarea, (iv) datele au fost prelucrate ilegal, (v) ștergerea este necesară pentru conformarea cu legislația UE sau legislația română sau (vi) datele au fost colectate în legătură cu servicii ale societății informaționale oferite copiilor (dacă este cazul), când se aplică cerințe specifice cu privire la consimțământ;

Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul de a obține restricționarea prelucrării în cazurile în care: (i) considerați că datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioadă care să permită operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegală, dar nu doriți să vă ștergem datele cu caracter personal, ci să restrângem utilizarea acestor date; (iii) în cazul în care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile menționate mai sus, însă dumneavoastră aveți nevoie de date pentru a constata, exercita sau apăra un drept în instanță; sau (iv) v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care să verificăm dacă temeiurile legitime ale operatorului de date prevalează asupra drepturilor persoanei vizate;

Dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate până în momentul respectiv;

Dreptul de a vă opune cu privire la prelucrarea datelor din motive legate de situația particulară în care vă aflați, atunci când prelucrarea se întemeiază pe interes legitim, precum și de a vă opune, în orice moment, prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri;

Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă;

Dreptul la portabilitatea datelor, însemnând dreptul de a vă primi datele cu caracter personal pe care le-ați furnizat operatorului de date într-o formă structurată, utilizată în mod curent și care poate fi citită automat, precum și dreptul de a transfera respectivele date către un alt operator, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate;

 

Pentru exercitarea oricăruia dintre drepturilor de mai sus, vă puteți adresa către GEDEON RICHTER FARMACIA SA cu o cerere scrisă, datată și semnată la adresa: Compania GEDEON RICHTER FARMACIA S.A. (sediul social: Sediul social în Corunca, Str. Principală, nr. 1B/1, Corp Administrativ, jud. Mureş, E-mail: protectiadatelor@richter-farmacia.ro

 

În cazul în care considerați că drepturile dumneavoastră de confidențialitate și de protecție a datelor au fost încălcate, puteți contacta National Data Protection and Freedom of Information Agency (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, H-1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; phone: +36-1-391-1400; fax: +36 1 391 1410; email: ügyfelszolgalat@naih.hu) sau puteți înainta acțiuni în justiție împotriva Companiei (în care, de asemenea, puteți solicita compensarea daunelor suferite ca urmare a prelucrării ilegale a datelor cu caracter personal sau ca urmare a unei încălcări a cerințelor de securitate ale protecției datelor.

Acest Site poate conține linkuri către Site-uri unor terțe părți. Aceste Site-uri linkuite nu se află sub controlul nostru, iar noi nu suntem responsabili pentru practicile de confidențialitate ale acestora.

CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE DE CONFIDENȚIALITATE?

Pentru mai multe informații referitoare la anchetele privind protecția datelor și a cererilor furnizorilor de date, vă rugăm să trimiteí solicitările de informaţii la adresa de e-mail: protectiadatelor@richter-farmacia.ro sau la Departamentul Global Operations Management, Legal and Compliance Department  (telefon: +36 1 431 4700; e-mail: compliance@richter.hu).